Beleef meer comfort! Door onze
Montageservice vanaf € 49,00
3.018.968 tevreden klanten
Europa's Nr. 1 in Thuis Fitness
Vertrouw onze klanten
72.834 actuele productbeoordelingen
67x in Europa Vind een filiaal
stores
Veilig kopen
Fitshop beschikt over het Trusted Shops keurmerk met consumenten-bescherming
Fitshop: 4.10/5.00
166 Trusted Shops Klantenbeoordelingen
Corporate Video
Waarom Fitshop?
  • Europa's Nr. 1 in Thuis Fitness
  • 3.000.000 tevreden klanten
  • Meer dan 7000 fitnessapparaten,- en accessoires
  • 67 filialen
  • 75 deskundige servicemonteurs
header

Actuele antwoorden op je vragen over bestellingen en leveringen

Vanwege het verplicht sluiten van de sportscholen is het bij ons drukker dan normaal. Logisch natuurlijk, want veel mensen willen nu thuis sporten. Daarnaast hebben ook wij te maken met zieke collega's en kunnen we geen enkel risico nemen. Maar we werken gewoon met man en macht voor u door!

Deze drukte heeft er echter wel voor gezorgd dat de verzending en verwerking van alle orders meer tijd in beslag neemt dan normaal. Ook uw order zal dus vertraging oplopen. Let er dus op dat vrijwel alle orders rekening moeten houden met 2-14 werkdagen vertraging.

FAQ Corona-Virus: Bereikbaarheid en levering

Het heeft geen zin om los contact op te nemen over de status van uw bestelling. We vragen om uw geduld en begrip met in acht neming van de huidige vertragingstijd.

U ontvangt een e-mail zodra het pakket klaarstaat voor verzending en vervolgens nog een e-mail zodra uw pakket het magazijn verlaten heeft voor verzending. In deze laatste e-mail vindt u de track&trace informatie om de verzending te volgen.

1. Kan ik nog normaal bestellen?

  • Online:U kunt gewoon uw bestelling doen en uw bestelling thuis laten leveren. Houd hier wel rekening mee dat vanwege de huidige situatie uw bestelling dus wel vertraagd kan zijn.
  • Winkels:Onze winkels zijn gewoon open. U kunt dus gewoon langskomen en soms kunt u producten zelfs direct uit voorraad meenemen.Kijk hier voor de actuele openingstijden of contactgegevens per winkel.

2. Is de beschikbaarheid van de producten op de website actueel?

  • Onze website toont altijd de actuele voorraad van beschikbare producten. Heeft u al eerder wat besteld, dan wordt dit product uit onze voorraad voor u gereserveerd. Een product die 'direct leverbaar' is, is dus op voorraad in ons magazijn. Als het product al vergeven is of op is, dan staat er over het algemeen een datum bij het product wanneer het weer bij ons op voorraad verwacht wordt.

3. Kan ik nog grote fitnessapparatuur laten leveren

  • Ja, ook grote fitnessapparatuur zoals loopbanden, crosstrainers en krachtstations worden nog steeds geleverd. Hiervoor kunt u onze huidige levertermijn in acht nemen. We vragen om uw begrip voor eventuele 'niet op voorraad' producten en langere levertijden dan u van ons gewend bent.

4. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

  • Het heeft geen zin om los contact op te nemen over de status van uw bestelling. We vragen om uw geduld en begrip met in acht neming van de huidige vertragingstijd.
  • Actuele vertragingstijd van 2-14 werkdagen voor lopende bestellingen.

5. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

  • U ontvangt een e-mail zodra het pakket klaarstaat voor verzending en vervolgens nog een e-mail zodra uw pakket het magazijn verlaten heeft voor verzending. In deze laatste e-mail vindt u de track&trace informatie om de verzending te volgen.
  • Bij grote pakketten zoals complete fitnessapparatuur zal er vooraf telefonisch contact worden opgenomen voor levering.

6. Kan ik mijn lokale Fitshop filiaal telefonisch bereiken?

7. Tot waar wordt mijn pakket geleverd?

  • Vervoersdiensten hebben ook Corona-protocollen. Dit betekent dat zij contact geminimaliseerd hebben en vóór de deur leveren.
  • Grote leveringen op pallet worden tot op de stoep geleverd. Onze opbouwservice en persoonlijke bezorgdienst is op dit moment vrijwel niet in staat om levering inclusief montage uit te voeren.

8. Verkoop, advies, hulp, service en vragen

  • We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur. Op zaterdag van 10:00 t/m 16:00 uur. Zondags zijn we gesloten. Telefoon: 0172 – 61 99 61 of per E-mail via info@fitshop.nl .
  • Omdat we ook intern met drukkere processen kampen dan normaal, kan de service-dienst ook vertraging oplopen en minder snel reageren dan u van ons gewend bent. Het kan dus zijn dat uw service-aanvraag langer duurt dan normaal.

Onze medewerkers werken met man en macht door om al uw bestellingen en vragen zo snel mogelijk te behandelen. We vragen daarom nogmaals om uw geduld en begrip in deze uitzonderlijke situatie.

Blijf gezond en take care!

Met sportieve groeten,
Uw Fitshop Team

67 winkels in Europa
met 8 speciaalzaken
in BeNeLux
Storemap
Storepreview
Fitnesstoestellen
Test onze fitnessapparatuur op locatie
8x in BeNeLux more
Laagste prijsgarantie
0172 61 99 61